Readings in Modern Marketing / Libristo.pl
Readings in Modern Marketing

Kod: 13405533

Readings in Modern Marketing

Autor John A. Quelch, Robert Hullot-Kentor, Sanjay Reddy

Readings in Modern Marketing is a collection of Professor Quelch's highly-praised scholarly articles previously published in leading business journals, such as Harvard Business Review, Sloan Management Review, Strategy and Busines ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Readings in Modern Marketing

Opis

Readings in Modern Marketing is a collection of Professor Quelch's highly-praised scholarly articles previously published in leading business journals, such as Harvard Business Review, Sloan Management Review, Strategy and Business, Business Horizons, in the past two decades. Topics covered include marketing and business strategy, managing product lines, pricing, managing the point of sales, global marketing, building global brands, marketing and the new technologies, marketing and society, and so forth. A fine representation of the author's sound scholarship, Readings in Modern Marketing offers important theories as well as practical, insightful tactics. It is an indispensable source of reference.

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: