Rearticulating Writing Assessment for Teaching and Learning / Libristo.pl
Rearticulating Writing Assessment for Teaching and Learning

Kod: 10049554

Rearticulating Writing Assessment for Teaching and Learning

Autor Brian Huot

Brian Huot's aim for this book is both ambitious and provocative. He wants to reorient composition studies' view of writing assessment. To accomplish this, he not only has to inspire the field to perceive assessment -- generally n ... więcej

110.57

Zwykle: 110.57 zł

Oszczędzasz 0.01 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Rearticulating Writing Assessment for Teaching and Learning

Za ten zakup dostaniesz 64 punkty

Opis

Brian Huot's aim for this book is both ambitious and provocative. He wants to reorient composition studies' view of writing assessment. To accomplish this, he not only has to inspire the field to perceive assessment -- generally not the most appreciated area of study -- as deeply significant to theory and pedagogy, he also has to counter some common misconceptions about the history of assessment in writing.In [Re)Articulating Writing Assessment, Huot advocates a new understanding, a more optimistic and productive one than we have seen in composition for a very long time. Assessment, as Huot points out, defines what is valued by a teacher or a society. What isn't valued isn't assessed; it tends to disappear from the curriculum. The dark side of this truth is what many teachers find troubling about large scale assessments, as standardized tests don't grant attention or merit to all they should. Instead, assessment has been used as an interested social mechanism for reinscribing current power relations and class systems.Reciprocally, Huot reminds us, one can use assessment to bring the attention of the curriculum to what we want it to value. It's his intention to (re)articulate writing assessment as a positive, important aspect of designing, administrating and theorizing writing instruction -- in a sense, returning it to its roots in early conceptions of assessment as progressive social action."An agenda for assessment that recognizes it as an important element for social action allows us to guard against over-privileging the values, gestures and customs of certain groups, and provides assessment with the potential to become an agent for progressive social change that highlightsthe improvement of educational environments and opportunities for all students."A well-reasoned, provocative discourse on basic conceptions in the field, this book will be of significant value to scholars in writing and assessment, to writing program administrators, to re

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Language linguistics Semantics, discourse analysis, etc

110.57

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: