Researching for the Media / Libristo.pl
Researching for the Media

Kod: 06718878

Researching for the Media

Autor Adele Emm

Researching for the Media: Television, Radio and Journalism is an essential guide to researching for the media industry. It explains the role of the researcher and journalist within radio, television and journalism exploring key a ... więcej

894.96


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Researching for the Media

Za ten zakup dostaniesz 517 punkty

Opis

Researching for the Media: Television, Radio and Journalism is an essential guide to researching for the media industry. It explains the role of the researcher and journalist within radio, television and journalism exploring key areas of what t

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general Research methods: general

894.96

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: