Kod: 04891753
This innovative book exemplifies the importance of sophisticated and intelligent spatial analysis techniques in dealing with the range of location, distribution and channel management issues which face today's retail and service b ... więcej
1212.05 zł
Zwykle: 1249.49 zł
Oszczędzasz 37.43 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 706 punkty
This innovative book exemplifies the importance of sophisticated and intelligent spatial analysis techniques in dealing with the range of location, distribution and channel management issues which face today's retail and service businesses. * Explores some of the trends taking place within the broad consumer-retailing sector, drawing on research undertaken in grocery, supermarket retailing, financial services, travel and leisure in Europe, North America and Australasia * Numerous global case studies are used to show keys issues * Details how retailers can begin to develop information and analytical frameworks to better understand what is happening in the retail environment * Describes how retailers can plan their cross channel network strategy for the future
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries
1212.05 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )