Retailing in a SCM-Perspective / Libristo.pl
Retailing in a SCM-Perspective

Kod: 06438566

Retailing in a SCM-Perspective

Presenting an SCM framework and integrating it with basic principles of operations, management and marketing, this book is written for two purposes. One is to be used in teaching retail management courses and the other is, to be u ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Retailing in a SCM-Perspective

Opis

Presenting an SCM framework and integrating it with basic principles of operations, management and marketing, this book is written for two purposes. One is to be used in teaching retail management courses and the other is, to be used by practitioners when considering how to develop the performance of their organizations further.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: