Kod: 04274064
A book concerning Russian Limousines, and the Chinese models that were initially derived from them, has never been attempted before. This book investigates the whole story of why the Soviet Communist Party required such a bourgeoi ... więcej
228.55 zł
Zwykle: 228.55 zł
Oszczędzasz 0 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 133 punkty
A book concerning Russian Limousines, and the Chinese models that were initially derived from them, has never been attempted before. This book investigates the whole story of why the Soviet Communist Party required such a bourgeois product, and how production was subsequently achieved. Following the orders of Stalin, work on the Limousines commenced during the first Five Year Plan (1927-1933) at the Putilov Works, late the Kirov Zavod, where the Leningrad L-1 was made in a limited number. From these beginnings, the Moscow and Gorky models emerged, and later the Chinese-derived types made with Russian aid during the late 1950s. Covering all of these models, up to the last one produced in 2003, and featuring full specifications translated from the relevant primary sources in Russian and Chinese literature, this is a meticulous and unique account of a previously neglected subject.
Kategoria Książki po angielsku Lifestyle, sport & leisure Transport: general interest Road & motor vehicles: general interest
228.55 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )