Kod: 16245089
Dziewietnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pieciu tomach omowione zostaly zmiany, jakie zaszly na rynku ksiazki w Polsce w 2015 i polowie 2016 roku. Tom "Targi, instytucje, media" zawiera zestawienie najw ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Dziewietnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pieciu tomach omowione zostaly zmiany, jakie zaszly na rynku ksiazki w Polsce w 2015 i polowie 2016 roku. Tom "Targi, instytucje, media" zawiera zestawienie najwazniejszych instytucji i organizacji zwiazanych z ksiazka, a takze wykaz mediow branzowych. W tomie podsumowujemy sytuacje w sektorze targow ksiazki, zamieszczamy rowniez szczegolowy przeglad wszystkich najwazniejszych imprez targowych w Polsce. Spis tresci:1. Wprowadzenie 2. Targi ksiazki w Polsce 3. Instytucje kultury 4. Szkolnictwo wyzsze 5. Fundacje
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )