Kod: 13587775
We live in the age of algorithms and big data. But what happens when number crunching fails to solve a company's problems? Christian Madsbjerg argues that many of today's biggest success stories stem not from "quant" thinking, but ... więcej
111.10 zł
Zwykle: 124.81 zł
Oszczędzasz 13.70 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 65 punkty
We live in the age of algorithms and big data. But what happens when number crunching fails to solve a company's problems? Christian Madsbjerg argues that many of today's biggest success stories stem not from "quant" thinking, but rather from a company's deep, nuanced engagement with the culture, language, and history of its customers. Madsbjerg calls this technique "sensemaking," and through captivating stories, he illustrates how business leaders, entrepreneurs, and individuals can use human science tools to innovate and find solutions to their thorniest problems. In a time when liberal arts graduates fear for their prospects in a data-obsessed economy, SENSEMAKING is a welcome, transformative vision for business and success in the twenty-first century.
111.10 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )