Small Data / Libristo.pl
Small Data

Kod: 12997223

Small Data

Autor MARTIN LINDSTROM

En un mundo obsesionado por crear nuevas tendencias, el gurú delcomportamiento neurológico del consumidor Martin Lindstrom hadesarrollado un método para conseguir lo que toda empresa desea:entender los deseos más profundos de sus ... więcej

93.53

Zwykle: 94.54 zł

Oszczędzasz 1.02 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Small Data

Za ten zakup dostaniesz 55 punkty

Opis

En un mundo obsesionado por crear nuevas tendencias, el gurú delcomportamiento neurológico del consumidor Martin Lindstrom hadesarrollado un método para conseguir lo que toda empresa desea:entender los deseos más profundos de sus clientes y convertirlos enproductos, marcas o negocios innovadores.Contratado por las principales multinacionales del mundo, Lindstromobserva unas trescientas noches al a?o a los consumidores en suspropios hogares. Y es que, como si de un Sherlock Holmes moderno setratase, entrando en sus dormitorios y rebuscando en sus neveras,Lindstrom va acumulando peque?os datos acerca del día a día de susanfitriones.Una observación que casi siempre le lleva a descubrir un deseo nosatisfecho o no identificado que acaba formando los cimientos de algonuevo. Porque, como él mismo asegura, el deseo se manifiesta de unaforma u otra cientos de veces al día con incontables caras yapariencias.Small Data, en el que Lindstrom nos explica cómo advertir peque?aspistas que nos anuncian grandes tendencias, combina la literatura deviajes con la psicología forense y las historias detectivescas, y está destinado a convertirse en un libro de lectura obligada para todoaquel que desee entender mejor los factores que impulsan la compra deun consumidor.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po hiszpańsku Economia y empresa

93.53

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: