Social Commerce / Libristo.pl
Social Commerce

Kod: 09219415

Social Commerce

Autor Efraim Turban, Judy Strauss, Linda Lai

This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marketing textbooks, with contributions by several industry experts. It is effectively the first true textbook on this topic and can be ... więcej

481.01

Zwykle: 481.03 zł

Oszczędzasz 0.02 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 7 - 9 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Social Commerce

Za ten zakup dostaniesz 280 punkty

Opis

This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marketing textbooks, with contributions by several industry experts. It is effectively the first true textbook on this topic and can be used in one of the following ways:§§Textbook for a standalone elective course at the undergraduate or graduate levels (including MBA and executive MBA programs)§Supplementary text in marketing, management or Information Systems disciplines §Training courses in industry§Support resources for researchers and practitioners in the fields of marketing, management and information management §§The book examines the latest trends in e-commerce, including social businesses, social networking, social collaboration, innovations and mobility. Individual chapters cover tools and platforms for social commerce; supporting theories and concepts; marketing communications; customer engagement and metrics; social shopping; social customer service and CRM contents; the social enterprise; innovative applications; strategy and performance management; and implementing social commerce systems.§§Each chapter also includes a real-world example as an opening case; application cases and examples; exhibits; a chapter summary; review questions and end-of-chapter exercises. The book also includes a glossary and key terms, as well as supplementary materials that include PowerPoint lecture notes, an Instructor s Manual, a test bank and five online tutorials.§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business mathematics & systems

481.01

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: