Social Marketing / Libristo.pl
Social Marketing

Kod: 01217409

Social Marketing

Autor Lefebvre

The theory and practice of social marketing has steadily been gaining significance following its conception over four decades ago, and has since been adopted by an ever expanding group of practitioners, academics, researchers and ... więcej

5053.13

Zwykle: 5614.64 zł

Oszczędzasz 561.51 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Social Marketing

Za ten zakup dostaniesz 2920 punkty

Opis

The theory and practice of social marketing has steadily been gaining significance following its conception over four decades ago, and has since been adopted by an ever expanding group of practitioners, academics, researchers and policymakers in governments around the world. A key feature underlined in this work is how social marketing stands apart from other approaches to health promotion and disease prevention, environmental sustainability, safety and injury prevention and other topics, by searching for population level impacts that can be achieved by: " Using marketing techniques such as audience segmentation " Implementing product and service development " Realigning incentives and removing barriers to behaviour change " Increasing opportunities to practice healthier and more socially beneficial behaviours " Creating communication strategies to promote, encourage and support positive behaviour changes that ultimately benefit society as a whole. Bringing together seminal texts from diverse sources, this six-volume set - framed by a newly written introductory chapter - seeks to organize the field of social marketing, highlight its global scope and contributions, and present its current growth and dynamism. Volume One: Social marketing: Conceptual frameworks and common ground Volume Two: Social marketing in the developed world Volume Three: Social marketing in developing countries - Part One Volume Four: Social marketing in developing countries - Part Two Volume Five: Applications of Social Marketing for Sustainable Behavior and Environmental Protection Volume Six: Social marketing: Deepening and expanding the impact

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Social services & welfare, criminology Social welfare & social services

5053.13

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: