Social Media and Personal Relationships / Libristo.pl
Social Media and Personal Relationships

Kod: 01246604

Social Media and Personal Relationships

Autor Deborah Chambers

This book explores the diverse ways people engage with social media to build, maintain and display personal networks. Despite the remarkable technological possibilities for global networking, most people's online connections are p ... więcej

571.41


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Social Media and Personal Relationships

Za ten zakup dostaniesz 331 punkty

Opis

This book explores the diverse ways people engage with social media to build, maintain and display personal networks. Despite the remarkable technological possibilities for global networking, most people's online connections are personal, localized or stem from previous local connections. Yet this study also shows how social media are used to generate new modes of self presentation, interaction, and etiquette. Deborah Chambers develops a theory of mediated intimacies to understand how digital communication coincides with new intimacies and meanings of 'friendship' as features of a networked society. The book combines sociological debates about intimacy, family and friendship with media studies of computer mediated communication. How social media transforms personal life is investigated through five broad themes of social media engagement: the presentation of online self; teenage friendships; home, families and new media; digital dating; virtual community and online social capital. The author explains how social media technology contributes to a dramatic reconfiguration of our ideas about intimacy and friendship.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

571.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: