Social Sustainability in the Global Wine Industry / Libristo.pl
Social Sustainability in the Global Wine Industry

Kod: 24433380

Social Sustainability in the Global Wine Industry

Autor Sharon L. Forbes, Tracy-Anne De Silva, Armand Gilinsky

This book examines the social dimension of sustainability in the wine industry.  Social sustainability focuses on people and communities.  Contributors explore topics such as philanthropy, poverty, natural disasters, communication ... więcej

375.74


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Social Sustainability in the Global Wine Industry

Za ten zakup dostaniesz 219 punkty

Opis

This book examines the social dimension of sustainability in the wine industry.  Social sustainability focuses on people and communities.  Contributors explore topics such as philanthropy, poverty, natural disasters, communication, and wine tourism from a global perspective using research and case studies in developed and developing countries.  This edited book provides researchers, academics, practitioners and students with varied perspectives of social sustainability in the global wine industry. 

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business & the environment, ???Green’ approaches to business

375.74


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: