Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects / Libristo.pl
Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Kod: 02076078

Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Autor Ian S. Blackshaw

Sports marketing is a global phenomenon and a major industry. This book breaks new ground in that it combines the theory and the practice of sports marketing agreements. It includes a wide-ranging collection of precedents of sport ... więcej

716.37


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Za ten zakup dostaniesz 418 punkty

Opis

Sports marketing is a global phenomenon and a major industry. This book breaks new ground in that it combines the theory and the practice of sports marketing agreements. It includes a wide-ranging collection of precedents of sports marketing agreements.§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Law Laws of Specific jurisdictions Company, commercial & competition law

716.37

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: