Kod: 12902469
Sprzedawaj "przez sluchawke" skutecznie! Kazdy z Twoich klientow jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejscie do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy moga byc dla niego przyjemnoscia, szybka wymiana zdan, a ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Sprzedawaj "przez sluchawke" skutecznie! Kazdy z Twoich klientow jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejscie do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy moga byc dla niego przyjemnoscia, szybka wymiana zdan, ale tez irytujaca katorga. Szczegolnie, gdy klient odbiera kolejny telefon zserii "Dzien dobry, chcemy zaprezentowac oferte, przygotowana specjalnie dla Pana/Pani...". "Sprzedaz przez telefon. Poradnik dobrych praktyk" podpowiada jak wybadac klienta, jak rozpoznac jego potrzeby, jak radzic sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakonczyc rozmowe skutecznie i jak budowac relacje zklientem. Poradnik pomoze Ci sie odnalezc wgaszczu wielu technik telemarketingowych, wskaze rozne drogi postepowania. Ktora wybrac, musisz zdecydowac sam. Potraktuj te ksiazke jak podrecznik. Pisz po nim, notuj, kresl. Znajdziesz w nim odpowiednie do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy nad tym, by byc INNYM telesprzedawca niz wiekszosc znudzonych pracownikow call center. (...) Bedzie to piekny, nowy i jakze inny poczatek. Malgorzata Leduchowska - autor
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )