Steigerung der Rendite durch transparenten Vertrieb / Libristo.pl
Steigerung der Rendite durch transparenten Vertrieb

Kod: 01865544

Steigerung der Rendite durch transparenten Vertrieb

Autor Mathias Scheiblich, Marc Dalfino

Im globalen Konkurrenzkampf können Konfiguratoren als entscheidender Wettbewerbsvorteil angesehen werden. Durch den Einsatz eines Produktkonfigurators im Vertriebsprozess (automatisierte Angebotserstellung, kurze Reaktionszeiten, ... więcej

195.82

Zwykle: 206.18 zł

Oszczędzasz 10.36 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Steigerung der Rendite durch transparenten Vertrieb

Za ten zakup dostaniesz 114 punkty

Opis

Im globalen Konkurrenzkampf können Konfiguratoren als entscheidender Wettbewerbsvorteil angesehen werden. Durch den Einsatz eines Produktkonfigurators im Vertriebsprozess (automatisierte Angebotserstellung, kurze Reaktionszeiten, Sicherstellung der Prozessgüte, Steigerung der Kundenzufriedenheit, etc.) werden Produktivitätssteigerungen in den Kernwertschöpfungsprozessen und somit sekundär Gewinnsteigerungen erzielt. Dem marktseitigen Schreien nach Individualisierung steht der unternehmensseitige Zwang zur Standardisierung entgegen. Im Buch wird ein integrales Vertriebskonzept pragmatischer Natur beschrieben, welches schnell zur Steigerung der im Vertrieb entscheidenden Angebotstrefferquote führen kann. Das Vertriebskonzept wird in 2 Schritte unterteilt: Dem Ermitteln eines Supplier Values und die Klassifikation der Kundenintegrationsform. Der Einsatz solcher Tools ist vorrangig für Unternehmen relevant, bei denen die Basis des Geschäftes im Vertrieb liegt.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Betriebswirtschaft

195.82

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: