Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009 / Libristo.pl
Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009

Kod: 04145951

Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009

Autor Doole

Offers companions to the Chartered Institute of Marketing (CIM) professional marketing qualifications. This title includes chapters that feature case studies, study tips and activities to test your learning and understanding. It o ... więcej

285.99


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009

Za ten zakup dostaniesz 167 punkty

Opis

Offers companions to the Chartered Institute of Marketing (CIM) professional marketing qualifications. This title includes chapters that feature case studies, study tips and activities to test your learning and understanding. It offers online materials that support students and tutors at various stages.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

285.99

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: