Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business / Libristo.pl
Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Kod: 01220097

Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Autor Anderson

Ninety percent of businesses close after 10 years of operation. While many factors contribute to failure, the lack of an organized, measurable, strategic marketing plan often is the underlying cause. This book addresses these issu ... więcej

90.57

Zwykle: 95.38 zł

Oszczędzasz 4.81 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Za ten zakup dostaniesz 53 punkty

Opis

Ninety percent of businesses close after 10 years of operation. While many factors contribute to failure, the lack of an organized, measurable, strategic marketing plan often is the underlying cause. This book addresses these issues by providing both marketing theory as well as workbook exercises.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management

90.57

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: