Strategic Social Marketing / Libristo.pl
Strategic Social Marketing

Kod: 22386462

Strategic Social Marketing

Autor Jeff French, Ross Gordon

Adopting an international approach and offering a broader and contemporary perspective, this second edition of Strategic Social Marketing presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustratin ... więcej

1265.59


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Strategic Social Marketing

Za ten zakup dostaniesz 731 punkty

Opis

Adopting an international approach and offering a broader and contemporary perspective, this second edition of Strategic Social Marketing presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of ap

Szczegóły książki

1265.59

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: