Strategievarianten für das Management von Handelsmarken / Libristo.pl
Strategievarianten für das Management von Handelsmarken

Kod: 01892263

Strategievarianten für das Management von Handelsmarken

Autor Hartmut Krause

Die vorliegende Arbeit zum Management von Handelsmarken schafft erstmalig eine systematische Analyse der Zusammenhänge unterschiedlicher Strategieansätze mit der daraus folgenden Bestimmung eines individuellen Eigenmarkenportfolio ... więcej

174.69

Zwykle: 183.99 zł

Oszczędzasz 9.30 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Strategievarianten für das Management von Handelsmarken

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

Die vorliegende Arbeit zum Management von Handelsmarken schafft erstmalig eine systematische Analyse der Zusammenhänge unterschiedlicher Strategieansätze mit der daraus folgenden Bestimmung eines individuellen Eigenmarkenportfolios, das die Strategieziele des Unternehmens optimal unterstützt. Strategieansätze wie die Preisankerfunktion von Markenartikel wie auch das Instrument des Umbrella-Pricings werden in ihrer Wirkungsweise sowie in konkreten Fallbeispielen dargestellt. Aus dem empirischen Teil der Studie werden Erkenntnisse abgeleitet über die Preisstellung von Handelsmarken sowohl in Relation zu Markenartikeln als auch in Relation zu Handelsmarken konkurrierender Handelsunternehmen. Eine wesentliche Erkenntnis aus diesen empirischen Daten ist, dass die These eines im Vergleich zu Markenartikeln größeren Preisspielraumes für Handelsmarken durch die Realität eindeutig widerlegt wird.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

174.69

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: