Success Through Partnership / Libristo.pl
Success Through Partnership

Kod: 11408426

Success Through Partnership

Autor Reinhard Mohn

The American businessman has traditionally turned to top American leaders and academics for information on management techniques. But in an increasingly global economy, the lessons to be learned from the experience of foreign busi ... więcej

91.02

Zwykle: 121.46 zł

Oszczędzasz 30.44 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Success Through Partnership

Za ten zakup dostaniesz 53 punkty

Opis

The American businessman has traditionally turned to top American leaders and academics for information on management techniques. But in an increasingly global economy, the lessons to be learned from the experience of foreign business leaders are essential for all American managers. Reinhard Mohn's revised edition of Success Through Partnership -- expanded with essays on vanity in the life of a manager and new goals in the workplace, and with a new chapter on freedom for the creative man -- remains an important addition to the American manager's bookshelf. Although Mohn's views do not necessarily represent the majority of European or German management, his opinion is highly respected. One of the most successful businessmen of the postwar era, he has built his company, Bertelsmann, Inc., into one of the biggest media conglomerates in the world. Today, Bertelsmann is a $14billion company with more than 57,000 employees worldwide. Mohn has developed and practiced some of the most innovative management techniques we have seen during the postwar period. With the expansion of Bertelsmann, Mohn has shown that it is possible to combine modern leadership techniques with social concerns. He has demonstrated that efficiency and human concerns need not be incompatible, but should, in fact, be the basis for the productivity of the economic system. In this book he presents a strategy for partnership between employees and management, a reorganization of the three elements of business -- capital, work, and management -- and suggests how capitalism must be modernized to save the free-enterprise system.

Szczegóły książki

91.02

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: