Successful Marketing Strategies for High-tech Firms / Libristo.pl
Successful Marketing Strategies for High-tech Firms

Kod: 05357725

Successful Marketing Strategies for High-tech Firms

Autor Eric Viardot

The latest edition includes new case studies about how giants such as Yahoo, IBM, Nokia, and eBay came out of the high-tech meltdown as stronger and more competitive companies. The intended audience is marketing professionals at a ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Successful Marketing Strategies for High-tech Firms

Opis

The latest edition includes new case studies about how giants such as Yahoo, IBM, Nokia, and eBay came out of the high-tech meltdown as stronger and more competitive companies. The intended audience is marketing professionals at any level who need to understand the tech realm. Viardot teaches at Cer

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: