Kod: 13720950
Ksiazka Ewy Wojtowicz jest bardzo ciekawym spojrzeniem na dzisiejsza sytuacje nowych mediow i tworzonej za ich pomoca sztuki w kontekscie naszych oczekiwan i nadziei z lat dziewiecdziesiatych XX wieku. Autorka pyta, gdzie jest dzi ... więcej
43.08 zł
Zwykle: 55.94 zł
Oszczędzasz 12.85 zł
Za ten zakup dostaniesz 25 punkty
Ksiazka Ewy Wojtowicz jest bardzo ciekawym spojrzeniem na dzisiejsza sytuacje nowych mediow i tworzonej za ich pomoca sztuki w kontekscie naszych oczekiwan i nadziei z lat dziewiecdziesiatych XX wieku. Autorka pyta, gdzie jest dzis sztuka nowych mediow. Opisuje remiks i sampling jako dwie najbardziej rozpoznawalne techniki nowej estetyki, pisze o nanoaktywizmie, zmieniajacej sie roli krytyka i artysty, a takze o roznych oczekiwaniach wobec odbiorcy, stajacego sie uzytkownikiem sztuki. Pisze o pozornym egalitaryzmie internetu. O demokratyzacji sztuki i o jej komercjalizacji, o ekonomii uwagi i outsourcingu w sztuce, o kolektywnym autorstwie i projektowaniu wlasnej tozsamosci. prof. Grzegorz Dziamski Ewa Wojtowicz bezkolizyjnie sytuuje swoje badania pomiedzy teoria a praktyka albo - mowiac inaczej - czyni dobry uzytek ze swojej wiedzy i kompetencji z zakresu sztuk medialnych oraz kulturoznawczo zorientowanego medioznawstwa. prof. Andrzej Gwozdz
Kategoria Książki po polsku Sztuka
43.08 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: