Kod: 12948673
Tajniki marketingu prezentuja ponad 50 artykulow napisanych przez czlonkow kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryz ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Tajniki marketingu prezentuja ponad 50 artykulow napisanych przez czlonkow kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryzem i London Business School. Czytelnicy znajda tu analizy i rozwiazania szerokiego spektrum problemow - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnien zwiazanych z reklama i ksztaltowaniem cen, po powodujace czesto zamieszanie mozliwosci oferowane przez nowe, elektroniczne media.
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: