Teacher self efficacy in teaching science process skills / Libristo.pl
Teacher self efficacy in teaching science process skills

Kod: 06976653

Teacher self efficacy in teaching science process skills

Autor Jamal Jumanne

This study intended to assess and document the self efficacy level of the current secondary school science teachers in Tanzania towards teaching of science process skills. Science process skills have been heavily emphasized in the ... więcej

226.32

Zwykle: 226.34 zł

Oszczędzasz 0.01 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Teacher self efficacy in teaching science process skills

Za ten zakup dostaniesz 131 punkty

Opis

This study intended to assess and document the self efficacy level of the current secondary school science teachers in Tanzania towards teaching of science process skills. Science process skills have been heavily emphasized in the newly introduced Competence Based Curriculum of 2005. This manuscript specifically provide information about the self efficacy level of Morogoro Municipality Biology teachers with regard to the teaching of integrated science process skills, and the influence of teachers knowledge level of science process skills on their self efficacy towards teaching these scientific skills to learners. Science process skills approach by Chiappetta & Koballa (2002), and Bandura s (1997) self efficacy theory, formed the conceptual and theoretical framework of the study respectively. Science Teaching Self-Efficacy Belief Instrument (STEBI-A) and a test of Integrated Process Skills developed by Mungandi (2005) were used to collect data among 63 sampled biology teachers. The results indicated that Morogoro Biology teachers have unsatisfactory knowledge of science process skills and average self efficacy level. The book recommends an urgent need to refocus on science

Szczegóły książki

226.32

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: