Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact / Libristo.pl
Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Kod: 08924825

Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Autor Jasmin Baumann

The German television market is not only the largest in Europe, but also highly competitive. The juxtaposition of state-owned and private television channels as well as the dual product market make the industry even more complex. ... więcej

218.38


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Za ten zakup dostaniesz 127 punkty

Opis

The German television market is not only the largest in Europe, but also highly competitive. The juxtaposition of state-owned and private television channels as well as the dual product market make the industry even more complex. Thus, particularly private

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Film, TV & radio Television

218.38

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: