Teorie komunikacji mediow od teorii do empirii 7 / Libristo.pl
Teorie komunikacji mediow od teorii do empirii 7

Kod: 12944325

Teorie komunikacji mediow od teorii do empirii 7

Na przedstawiona do recenzji prace sklada sie 28 zroznicowanych tematycznie artykulow na temat szeroko pojetej tematyki medialnej. To prace badaczy, ktorzy publikowali takze swe teksty we wczesniejszych tomach ocenianej serii. Wid ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Teorie komunikacji mediow od teorii do empirii 7

Opis

Na przedstawiona do recenzji prace sklada sie 28 zroznicowanych tematycznie artykulow na temat szeroko pojetej tematyki medialnej. To prace badaczy, ktorzy publikowali takze swe teksty we wczesniejszych tomach ocenianej serii. Widac, ze na biezaco obserwuja zagadnienia, ktorymi sie zajmuja, staraja sie systematycznie przedstawiac badania, a redaktorzy tomu im to umozliwiaja (co dzisiaj jest niezwykle cenne). Artykuly sa napisane ciekawie, badania przedstawione klarownie, metody badawcze zastosowane poprawne, swiadcza o rzetelnosci badaczy. Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzynski

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: