Kod: 10988705
How do people decide which car to buy, which book to read, or which movie to see? Buzz. But what exactly do you do to get buzz going? Among this book's many insights: * Most buzz is positive. There are concrete ways to get m ... więcej
83.60 zł
Zwykle: 83.61 zł
Oszczędzasz 0 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 49 punkty
How do people decide which car to buy, which book to read, or which movie to see? Buzz. But what exactly do you do to get buzz going? Among this book's many insights: * Most buzz is positive. There are concrete ways to get more of it * New opportunities in the era of MySpace, YouTube, and blogs *The latest research on buzz, based on one-hundred new interviews with leaders in the field, practitioners and consumers One of the first smart, single-topic business books to cross over to a general audience, "The Anatomy of Buzz" paved the way for other books about word-of-mouth marketing. Authoritative, surprising, and comprehensive, THE ANATOMY OF BUZZ REVISITED" "is essential for anyone who is interested in getting their message heard.
83.60 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: