Kod: 11476879
From the author of the "New York Times" bestseller "Permission Marketing" comes a sharp, engaging book about building a better web site. In this supremely practical, cut-to-the-chase book, Godin identifies what it takes to create ... więcej
59.93 zł
Zwykle: 60.60 zł
Oszczędzasz 0.67 zł
Za ten zakup dostaniesz 35 punkty
From the author of the "New York Times" bestseller "Permission Marketing" comes a sharp, engaging book about building a better web site. In this supremely practical, cut-to-the-chase book, Godin identifies what it takes to create web sites that satisfy visitors and keep them coming back for more. And he's at his prickly stickler best using real-life examples to illustrate the essential truths and ridiculous fictions about how a web site should work.
59.93 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: