Kod: 45246330
This book critically examines the role of Massive Open Online Courses (MOOCs) in higher education, against the backdrop of rapid developments in online learning. Reporting on a method by which one could isolate ideologically charg ... więcej
206.50 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 120 punkty
This book critically examines the role of Massive Open Online Courses (MOOCs) in higher education, against the backdrop of rapid developments in online learning. Reporting on a method by which one could isolate ideologically charged words from websites, the author underlines the need to pause, question and understand the underlying motives behind MOOCs, and ask fundamental questions about their data use, commercial interests, and ability to provide 'good' education. With its step-by-step ideological analysis, the author challenges educators, policymakers, and students alike to reconsider the fabric of online courses and their associated platforms. The book will appeal to scholars of digital education and sociology, as well as scholars from the critical sciences.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Education Educational equipment & technology, computer-aided learning (CAL)
206.50 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )