The Fairfax Experience: What the Management Texts Didn't Teach Me / Libristo.pl
The Fairfax Experience: What the Management Texts Didn't Teach Me

Kod: 11461208

The Fairfax Experience: What the Management Texts Didn't Teach Me

Autor Fred Hilmer, Barbara Drury

Fred Hilmer completed his tenure as CEO of Fairfax in late 2005. With his academic background, he was a surprise appointment to the position that he ended up holding for seven years. By 2006 Fairfax's earnings had doubled, costs ... więcej

175.89

Zwykle: 175.92 zł

Oszczędzasz 0.03 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o The Fairfax Experience: What the Management Texts Didn't Teach Me

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

Fred Hilmer completed his tenure as CEO of Fairfax in late 2005. With his academic background, he was a surprise appointment to the position that he ended up holding for seven years. By 2006 Fairfax's earnings had doubled, costs were down and revenues were up; more importantly, in a highly competitive climate, Hilmer had restored the health of the flagging newspaper and publishing empire and built a digital platform. In "The Fairfax Experience: What the Management Texts Didn't Teach Me" Hilmer discusses his time at Fairfax - his mistakes and what he learned from them, the negatives of change management and how he made the tough decisions while coping with the fall out. A fascinating look at what it takes for leaders to achieve sustained business success "The Fairfax Experience" shows how theory can fall short in an industry dominated by strong personalities, family empires, legislative reform and the media spotlight.

Szczegóły książki

175.89

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: