Kod: 12057182
The Fine Art of the Big Talk: How to Win Clients, Deliver Great Presentations, and Solve Conflicts at Work
In this guidebook for anyone who has worried over how to approach a tough conversation in the workplace, Fine teaches readers how to actively identify and tailor communications to a specific audience, identify potential sources of ... więcej
110.14 zł
Zwykle: 111.19 zł
Oszczędzasz 1.05 zł
Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka
Zobacz książki o podobnej tematyce
Bon podarunkowy: Radość gwarantowana
- Podaruj bon o dowolnej wartości, a my się zajmiemy resztą.
- Bon podarunkowy dotyczy całej naszej oferty.
- Możesz wydrukować elektroniczny bon z e-maila a następnie przekazać go obdarowanemu.
- Ważność bonu wynosi 12 miesięcy od daty wystawienia.
Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej
Więcej informacji o The Fine Art of the Big Talk: How to Win Clients, Deliver Great Presentations, and Solve Conflicts at Work
Za ten zakup dostaniesz 64 punkty
Opis
In this guidebook for anyone who has worried over how to approach a tough conversation in the workplace, Fine teaches readers how to actively identify and tailor communications to a specific audience, identify potential sources of conflict, and demonstrate a willingness to explore all options.
Szczegóły książki
- Pełny tytuł: The Fine Art of the Big Talk: How to Win Clients, Deliver Great Presentations, and Solve Conflicts at Work
- Autor: Debra Fine
- Język: Angielski
- Oprawa: Twarda
- Liczba stron: 239
- EAN: 9781401302344
- ISBN: 1401302343
- ID: 12057182
- Wydawca: HACHETTE AUDIO PA
- Waga: 454 g
- Wymiary: 218 × 145 × 23 mm
- Data wydania: January 2008
Ulubione w innej kategorii
250 000
zadowolonych klientów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.