Kod: 39021409
Every day we make hundreds of choices. These choices might feel like they are freely made, but psychologists have shown that subtle changes in the way the products are positioned can radically change how customers behave. The Illu ... więcej
70.41 zł
Zwykle: 91.67 zł
Oszczędzasz 21.27 zł
Za ten zakup dostaniesz 41 punkty
Every day we make hundreds of choices. These choices might feel like they are freely made, but psychologists have shown that subtle changes in the way the products are positioned can radically change how customers behave. The Illusion of Choice identifies the 16 ½ most important psychological biases that anyone in business needs to be aware of.
Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen
70.41 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )