New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media / Libristo.pl
New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media

Kod: 12472222

New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media

Autor Paul Gillin, Geoffrey A. Moore

The influence of bloggers, podcasters, and users of other social media is profoundly disrupting the mainstream media and marketing industries. "The New Influencers" explores these forces and looks at the changes they have initiate ... więcej

70.71

Zwykle: 74.51 zł

Oszczędzasz 3.80 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 9 - 13 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media

Za ten zakup dostaniesz 41 punkty

Opis

The influence of bloggers, podcasters, and users of other social media is profoundly disrupting the mainstream media and marketing industries. "The New Influencers" explores these forces and looks at the changes they have initiated.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

70.71

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: