Use of Interpersonal Resources in Argumentative/Persuasive Essays / Libristo.pl
Use of Interpersonal Resources in Argumentative/Persuasive Essays

Kod: 06814158

Use of Interpersonal Resources in Argumentative/Persuasive Essays

Autor Sook H. Lee

This book explores cross-cultural and grade-based differences that exist within argument structures and various aspects of language features as constructed by undergraduate students in their argumentative/persuasive essays. It att ... więcej

416.20


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Use of Interpersonal Resources in Argumentative/Persuasive Essays

Za ten zakup dostaniesz 241 punkty

Opis

This book explores cross-cultural and grade-based differences that exist within argument structures and various aspects of language features as constructed by undergraduate students in their argumentative/persuasive essays. It attempts to address a major complaint that academic staff voiced about tertiary student essays, concerning their lack of analytical, critical voice and formality in their arguments.The linguistic evidence for exploring these issues is based mainly on interpersonal systems of interaction, which draws on work dealing with the metaphorical realization of commands, and evaluation termed ?appraisal theory?. Appraisal theory is concerned with the linguistic inflection of subjective attitudes of writers (ATTITUDE) and also their scaling up and down of evaluation (GRADUATION) and intersubjective positioning (ENGAGEMENT). Both theories have been recently developed within a Systemic Functional Linguistics theoretical framework.This book also incorporates a social interactive model derived from ?Interaction in writing? alongside Bakhtin?s dialogic literacy in order to emphasise a perspective of writer and reader interaction. Under this broad interdisciplinary approach, this book demonstrates that a student?s successful construction of academic argument can be examined from three main perspectives: Interactive (schematic structures), Interactional (the metaphorical realisation of commands), and InterPERSONAL (the three main appraisal systems).

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Education

416.20

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: