Truth in Marketing / Libristo.pl
Truth in Marketing

Kod: 10043115

Truth in Marketing

Autor Anker Boysen Thomas

Can we believe the claims that marketers make? Does truth in marketing matter? Apparently not... Despite the role of regulators, marketing claims are often ruled to be misleading, deceptive or incomplete. Surprisingly, scholars of ... więcej

387.66


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Truth in Marketing

Za ten zakup dostaniesz 226 punkty

Opis

Can we believe the claims that marketers make? Does truth in marketing matter? Apparently not... Despite the role of regulators, marketing claims are often ruled to be misleading, deceptive or incomplete. Surprisingly, scholars of marketing ethic

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

387.66

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: