Kod: 12879893
Ustanawianie agendy prezentuje szerokie zastosowanie teorii agenda-setting, doskonale laczac wyniki pochodzacych z roznych demokracji na calym swiecie badan, ktore odnosza sie do roli mediow w procesach opinii publicznej. Tash ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Ustanawianie agendy prezentuje szerokie zastosowanie teorii agenda-setting, doskonale laczac wyniki pochodzacych z roznych demokracji na calym swiecie badan, ktore odnosza sie do roli mediow w procesach opinii publicznej. Tashio Takeshita, Meji University Maxwell McCombs opisuje istotna i czasami kontrowersyjna role mediow masowych w wyznaczaniu tematow, ktore znajda sie w centrum publicznego zainteresowania i dzialania. Chociaz Walter Lippmann uchwycil istote wplywowego oddzialywania mediow na poczatku poprzedniego wieku za pomoca wyrazenia "swiat na zewnatrz i obrazy w naszych glowach", szczegolowa, empiryczna analiza roli agenda-setting mediow masowych ma swoj poczatek dopiero w ostatnim kwartale dwudziestego wieku. W tej wyczerpujacej ksiazce Maxwell McCombs, jeden z ojcow zalozycieli tradycji badawczej studium nad agenda-setting, syntetyzuje setki badan naukowych dotyczacych tej istotnej roli mediow masowych w ksztaltowaniu opinii publicznej. Media masowe na calym swiecie w znacznym stopniu wplywaja na obrazy spraw publicznych "w naszych glowach", wplywaja rowniez na kazdy szczegol tych obrazow. Oprocz analizy wplywu mediow na to, o czym myslimy i w jaki sposob, Ustanawianie agendy omawia rowniez zrodla agend mediow, psychologiczne wyjasnienie oddzialywania na agende publiczna oraz pozniejsze konsekwencje w odniesieniu do postaw, opinii i zachowania. Ta wazna i wnikliwa ksiazka okaze sie nieoceniona dla studentow dziennikarstwa, komunikacji spolecznej i politologii, jak rowniez dla tych, ktorzy interesuja sie rola mediow masowych w ksztaltowaniu i kierowaniu opinia publiczna.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )