Kod: 06576524
Presents a different theory of competition for manufacturers racing to create an innovative product at the lowest prices. This book shows that the key to success in this environment is the integrative management of cost, quality, ... więcej
146.89 zł
Zwykle: 163.18 zł
Oszczędzasz 16.29 zł
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 86 punkty
Presents a different theory of competition for manufacturers racing to create an innovative product at the lowest prices. This book shows that the key to success in this environment is the integrative management of cost, quality, and functionality. It also describes eight cost management techniques, including target costing and value engineering.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
146.89 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )