Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies / Libristo.pl
Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Kod: 16891721

Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Autor Dawn Pugh, Patricia Power, Michael E Porter

Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely create ... więcej

228.98


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Za ten zakup dostaniesz 133 punkty

Opis

Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely created for buyers in ways other

Szczegóły książki

228.98

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: