Kod: 02357102
Bringing a fresh approach to the field, this study shows that poems by women do not always subvert the mainstream, the media, and the marketplace. With explorations of Hollywood films, household advertising, children's books, mass ... więcej
290.90 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 168 punkty
Bringing a fresh approach to the field, this study shows that poems by women do not always subvert the mainstream, the media, and the marketplace. With explorations of Hollywood films, household advertising, children's books, mass magazines, and tabloid journalism as well as the poetry of H.D., Stevie Smith, Gwendolyn Brooks, Sylvia Plath, Ai, and Carol Ann Duffy, Marsha Bryant assesses the counterintuitive innovations that these poets fashion through popular culture. Bridging feminist and cultural studies, this book analyzes the ways in which British and American women poets often operate as cultural insiders, consuming music, movies, and magazines through poems that do not always conform to appropriation or critique.
Kategoria Książki po angielsku Literature & literary studies Literature: history & criticism Literary studies: general
290.90 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )