Kod: 02612407
Just as individual strengths are based on who we are as people, gender-based strengths for women are essential assets of the female brand. Out of this provocative and challenging assertion, Women Who Brand delivers the very latest ... więcej
61.28 zł
Zwykle: 79.88 zł
Oszczędzasz 18.60 zł
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 36 punkty
Just as individual strengths are based on who we are as people, gender-based strengths for women are essential assets of the female brand. Out of this provocative and challenging assertion, Women Who Brand delivers the very latest in gender research into the female brain to debunk the notion that women have to play the male game to win.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social groups
61.28 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )