Kod: 12050888
In "Wordcraft," Frankel, a business writer who once briefly worked as a namer, tells the story of how five major brands got their names: BlackBerry, Accenture, Viagra, the Porsche Cayenne, and IBMUs "e-business." ... więcej
64.16 zł
Zwykle: 85.67 zł
Oszczędzasz 21.51 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 37 punkty
In "Wordcraft," Frankel, a business writer who once briefly worked as a namer, tells the story of how five major brands got their names: BlackBerry, Accenture, Viagra, the Porsche Cayenne, and IBMUs "e-business."
64.16 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: