Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie? / Libristo.pl
Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

Kod: 12923019

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

Autor Yay Baer

Zyjemy w czasach, kiedy w wyscigu o uwage konsumentow nie wystarczy juz pokonac wylacznie konkurencje. Teraz firmy rywalizuja o czas uzytkownikow rowniez z czlonkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciolmi, zabawnymi wirusowymi filmik ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

Opis

Zyjemy w czasach, kiedy w wyscigu o uwage konsumentow nie wystarczy juz pokonac wylacznie konkurencje. Teraz firmy rywalizuja o czas uzytkownikow rowniez z czlonkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciolmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o "slodkich kociakach". Atrakcyjnosc i niecodzienne cechy Twoich produktow i uslug nie sa juz gwarancja wyroznienia wlasnej marki w sieci. Czas zaniechac pogoni za wyjatkowoscia i zadac sobie pytanie: "Jak moge pomoc moim klientom?". Jay Baer zwraca uwage, iz jesli uda Ci sie cos sprzedac, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jesli jednak komus pomozesz, wowczas moze on stac sie Twoim klientem na cale zycie. Ksiazka Youtility pomaga odrzucic przestarzale metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejscia. Nadszedl bowiem czas, aby Twoj marketing stal sie naturalnie przydatny. Przelomowa filozofia Youtility, ktora prezentuje Bear, polega na utylitarnosci i bezplatnym udostepnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposob do rewolucyjnej transformacji w relacjach pomiedzy firmami a klientami.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: