Kod: 12923019
Zyjemy w czasach, kiedy w wyscigu o uwage konsumentow nie wystarczy juz pokonac wylacznie konkurencje. Teraz firmy rywalizuja o czas uzytkownikow rowniez z czlonkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciolmi, zabawnymi wirusowymi filmik ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Zyjemy w czasach, kiedy w wyscigu o uwage konsumentow nie wystarczy juz pokonac wylacznie konkurencje. Teraz firmy rywalizuja o czas uzytkownikow rowniez z czlonkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciolmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o "slodkich kociakach". Atrakcyjnosc i niecodzienne cechy Twoich produktow i uslug nie sa juz gwarancja wyroznienia wlasnej marki w sieci. Czas zaniechac pogoni za wyjatkowoscia i zadac sobie pytanie: "Jak moge pomoc moim klientom?". Jay Baer zwraca uwage, iz jesli uda Ci sie cos sprzedac, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jesli jednak komus pomozesz, wowczas moze on stac sie Twoim klientem na cale zycie. Ksiazka Youtility pomaga odrzucic przestarzale metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejscia. Nadszedl bowiem czas, aby Twoj marketing stal sie naturalnie przydatny. Przelomowa filozofia Youtility, ktora prezentuje Bear, polega na utylitarnosci i bezplatnym udostepnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposob do rewolucyjnej transformacji w relacjach pomiedzy firmami a klientami.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )