Kod: 04230659
Outstanding customer service is the heart of customer satisfaction and loyalty. How to achieve it? This work focuses on customer service from a values and mission viewpoint. It is designed for front-line customer service professio ... więcej
90.97 zł
Zwykle: 95.52 zł
Oszczędzasz 4.55 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 53 punkty
Outstanding customer service is the heart of customer satisfaction and loyalty. How to achieve it? This work focuses on customer service from a values and mission viewpoint. It is designed for front-line customer service professionals that helps them implement key practices for engaging customer loyalty, improving results, and developing trust.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
90.97 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )