Kod: 01899627
Alexander Pschera wagt nun in seinem Essay, der ein erster Schritt zu einer Theorie der neuen Kommunikationswelt ist, eine philosophische Apologie der Sozialen Medien. Er unternimmt darin, das Neue, das sich in den Sozialen Medien ... więcej
50.26 zł
Zwykle: 50.30 zł
Oszczędzasz 0.04 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 29 punkty
Alexander Pschera wagt nun in seinem Essay, der ein erster Schritt zu einer Theorie der neuen Kommunikationswelt ist, eine philosophische Apologie der Sozialen Medien. Er unternimmt darin, das Neue, das sich in den Sozialen Medien fraglos ankündigt, zu erfassen und es als Utopie zu denken: als Möglichkeit des Wiederaufbaus eines Reichs der Liebe nicht des Eros, sondern der Agape. Ausgehend vom Erkenntnisschock Thoreaus angesichts des Einbruchs der Telefonleitungen in die Wildnis zeigt Pschera, dass die faszinierende, aber auch bedrohliche Idee des Sozialen dieser Medien uns schon lange begleitet, zu unserer Inkulturation gehört und unter anderem bei Edgar Allan Poe und Baudelaire vorgeprägt wurde.
Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation Kommunikationswissenschaft
50.26 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )