Medialer Antiamerikanismus / Libristo.pl
Medialer Antiamerikanismus

Kod: 01892271

Medialer Antiamerikanismus

Autor Igor Pejic

Egal ob der amerikanische Präsident George Bush oder Barack Obama heißt: Antiamerikanismus ist in Europa eine Konstante. Dies zeigt Igor Pejic in einer umfassenden Studie medialer Frames. Durch die Koppelung von Theorien aus den D ... więcej

153.51

Zwykle: 161.55 zł

Oszczędzasz 8.03 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Medialer Antiamerikanismus

Za ten zakup dostaniesz 89 punkty

Opis

Egal ob der amerikanische Präsident George Bush oder Barack Obama heißt: Antiamerikanismus ist in Europa eine Konstante. Dies zeigt Igor Pejic in einer umfassenden Studie medialer Frames. Durch die Koppelung von Theorien aus den Disziplinen Kommunikationswissenschaft und Amerikanistik gelingt es ihm in einer rigiden empirischen Studie auch die latenten Dimensionen des Amerikahasses systematisch zu analysieren und dem Phänomen auf den Grund zu gehen. Die Resultate zeichnen ein klares Bild: Antiamerikanismus ist eine fest verankerte Ideologie die sich je nach Kontext in unterschiedlichen Formen manifestiert. Das Buch beschreibt den Wandel des Feindbildes angesichts der derzeitigen politisch-ökonomischen Situation und liefert einen wesentlichen Beitrag zur Erforschung des Amerikabildes. Die Studie adressiert neben Amerikanisten und Medienwissenschaftlern vor allem auch jene, die sich mit der Analyse von medialen Deutungsmustern beschäftigen.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation Kommunikationswissenschaft

153.51

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: