Advertising: A Very Short Introduction / Libristo.pl
Advertising: A Very Short Introduction

Kod: 04036256

Advertising: A Very Short Introduction

Autor Winston Fletcher

Explains the role of advertising in commerce and industry, in society and in the media, and explores the ways in which campaigns work (or fail to work).

53.38

Zwykle: 59.23 zł

Oszczędzasz 5.85 zł


Dostępna u dostawcy
30.05.2024

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Advertising: A Very Short Introduction

Za ten zakup dostaniesz 31 punkty

Opis

Explains the role of advertising in commerce and industry, in society and in the media, and explores the ways in which campaigns work (or fail to work).

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

53.38

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: