Advertising and Integrated Brand Promotion (with CourseMate with Ad Age Printed Access Card) / Libristo.pl
Advertising and Integrated Brand Promotion (with CourseMate with Ad Age Printed Access Card)

Kod: 04772829

Advertising and Integrated Brand Promotion (with CourseMate with Ad Age Printed Access Card)

Autor Chris Allen, Thomas O'Guinn, Angeline Close, Richard J. Semenik

You can place yourself in the midst of today's fast-paced exhilarating world of advertising with O'Guinn/Allen/Semenik/Close's Advertising and Integrated Brand, 7th edition. This powerful and practical cutting-edge text draws from ... więcej

897.51

Zwykle: 897.56 zł

Oszczędzasz 0.05 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka
Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Advertising and Integrated Brand Promotion (with CourseMate with Ad Age Printed Access Card)

Za ten zakup dostaniesz 523 punkty

Opis

You can place yourself in the midst of today's fast-paced exhilarating world of advertising with O'Guinn/Allen/Semenik/Close's Advertising and Integrated Brand, 7th edition. This powerful and practical cutting-edge text draws from the authors' vast experiences in the boardroom and classroom to give you intriguing insights into advertising in the real world. With Advertising and Integrated Brand, 7th edition you'll see how good advertising is the result of hard work and careful planning. The comprehensive online companion to the printed text provides integrated discussion of video and other medium heretofore unavailable to be illustrated in traditional print delivery. A leader for its emphasis on integrated brand promotion, this edition combines a solid understanding of advertising strategy and important theory with real-world applications. The book's integrated learning experience gives you hands-on practice putting chapter concepts into action. This clearly written text brings a solid understanding of advertising strategy to life with more dynamic visuals and graphic examples than ever before. Today's most contemporary ads and exhibits combine with coverage of the latest practices and industry developments, including social media, design thinking, and an emphasis on globalization. The book's focus on real advertising practice is reflected in the book's contents that follows the same process as an advertising agency. Trust Advertising and Integrated Brand, 7th edition to equip you with the tools, knowledge, and practice to get results in advertising and business today.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

897.51

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: