Advertising and Psychology (RLE Advertising) / Libristo.pl
Advertising and Psychology (RLE Advertising)

Kod: 10042277

Advertising and Psychology (RLE Advertising)

Autor Leslie Ernest Gill

The consequences of advertising on the social life of the community has been a much-discussed topic in recent years. Advertising as a means of influencing the thought and behaviour of masses of people involves the application of s ... więcej

310.87


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Advertising and Psychology (RLE Advertising)

Za ten zakup dostaniesz 181 punkty

Opis

The consequences of advertising on the social life of the community has been a much-discussed topic in recent years. Advertising as a means of influencing the thought and behaviour of masses of people involves the application of such fundamental aspects

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

310.87

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: