Kod: 04472265
A coursebook that tells you what you need to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print, TV or cinema and other media, including interacti ... więcej
200.86 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 117 punkty
A coursebook that tells you what you need to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print, TV or cinema and other media, including interactive. It includes exercises throughout that help the reader judge their own work and that of others.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
200.86 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )